Prezi ve yenilikçi sunumlar



Eski işimde sabah akşam sunum hazırlıyordum. Bir dönem ciddi ciddi sunumlardan sorumlu devlet bakanı olmuştum. O zamanlar internet bu kadar gelişmemişti ancak taslaklar bulmak için kullanabiliyorduk.

Dün yeni bir web sitesi buldum. Prezi.com. Kullanımı çok kolay, öğrenmek en fazla 10 dakika alıyor. Ortaya çıkan sonuçlar oldukça başarılı. Ticari kullanım dışında ücretsiz kullanabiliyorsunuz. Ücretsiz planda sunumların alt köşesinde prezi.com yazısı yer alıyor ve hazırlanan sunumlar web sitesinden görüntülenebiliyor.Mesela ben yukarıda daha önce hazırlanan Simpsons'larla ilgili bir sunumu paylaştım. Tıklayarak sunum içinde geçiş yapabiliyorsunuz. İşi gereği sıkça sunum hazırlayanlara şiddetle öneririm.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Santral İstanbul - Enerji Müzesi

Bir insanın koşarken ulaşabileceği en yüksek hız nedir?